About Me

My photo
Just an ordinary girl who enjoys cooking, baking, reading and traveling. Feel free to visit my blogshop at: heartbeatchoc.blogspot.com Happy reading!

Followers

jom gosip2 kat sini =p


ShoutMix chat widget

Tuesday, May 31, 2011

tAk braPe nk Betul..

haha..mood aku bpe hari ni x brape nk betul..kejap ok kejap tak.. (ok la tu, drp dok nangis je.. kan kan?)
hr ni agak klakar sket ms aku ngah buat kek lapis evergreen,, tetibe terigt kat si dia,, mle la fikiran tak menentu... sudah nya,, aku silap masuk tepung! huhuuhu gelabah gak la.. org tempah, beb! kalo buat makan sndri xpe lg.. but sib bek, aku tertukar tepung hong kong ng tepung blue key.. kalo gandum biasa, mau rosak kek aku...huhu
and,, menjadi gak la evergreen tu =)))
untuk dinner, aku masak Laksa sarawak..ngidam. so, aku pg la buat.. makan byk gler.. smpai 5x tambah! haha tula bahana nye sbb dh bpe hari xde selera makan,,,ni dah ok sket jiwa,, tetibe lapar plak..  ok la tu, qada' makan yg sblm2 ni..hahaha
oh, utk AWAK,, kalau bc post sy ni, jgn gelak lak... awk ng sy x sama tau..so, u still kne diet k! hahahahah

No comments:

Post a Comment