About Me

My photo
Just an ordinary girl who enjoys cooking, baking, reading and traveling. Feel free to visit my blogshop at: heartbeatchoc.blogspot.com Happy reading!

Followers

jom gosip2 kat sini =p


ShoutMix chat widget

Sunday, October 9, 2011

memerap dan terperap..

                                   


Sebut pasal 'perap' ni.. aku terigt video buttermilk fried chicken yg aku tgk smlm (",)"
Sedappp! Dah lme x makan..huhu
Anyway, aku bukan nk post pasal makanan sbnrny, coz itu hny akan membuat aku bertambah lapar.. 
Dr pagi tadi x makan pape lg, kalau puasa pn leh dpt pahala..aiya...malas pnyer pasal..haha
so, hr ni aku terperap n memerap je dlm bilik(macam ayam di atas yg diperap ng buttermilk b4 digoreng =D) Konon nk siapkan assignment,,(tp tak siap2 pn)..huhu 
Slagi aku x siap salah satu assignmnt ni, aku dh nekad x nak makan.
Sbb hati tak tenang.. (ala2 mcm iklan ptptn tu laa hehe)
Nak tdo pn x nyenyak,, terbayang je perkataan ; "BLAST', "AMINO ACID" "SEQUENCE" "ALIGNMENT"..haha 
so, nak tak nak, AKU KNE SIAPKAN JUGAK! maaamaaaaa! huhu ='(

No comments:

Post a Comment