About Me

My photo
Just an ordinary girl who enjoys cooking, baking, reading and traveling. Feel free to visit my blogshop at: heartbeatchoc.blogspot.com Happy reading!

Followers

jom gosip2 kat sini =p


ShoutMix chat widget

Thursday, June 2, 2011

selamat malam, sayang..

haha!! tetibe terigt lagu selamat malam by Faizal tahir.. actually aku terigt2 suara member aku nyanyi lagu ni.. seDAp beb! seyes,, terbuai2 kalo dgr die bawak lagu ni..hish..bergetar jantung dibuatnye..
hari ni lmbt sket nk update blog, since lot of thgs need to be settle,, tolong ayah kat luar rumah..pastu tolong mak lak.. haha 
hari ni masak lauk simple je, ayam goreng, ikan masin+nanas masak lemak, pastu sayur.. settle! xsmpi stgh jam siap masak..dah tu,, sbb bosan sgt,, aku buat bun..
hajat di hati, nk buat  bun inti kacang merah (lebih yg aku buat last week).. skali bukak2 bekas tu, dah berkulat sbb lupe nk simpan dlm fridge ='( 
disbbkan doh dah buat, kne teruskan gak la..so aku buat inti kelapa je.. belasah la laBu..janji ade..hehe
so.,.dinner td makan bun je la..sbb kitorg mmg x mkn nasik utk dinner..diet! =p

No comments:

Post a Comment