About Me

My photo
Just an ordinary girl who enjoys cooking, baking, reading and traveling. Feel free to visit my blogshop at: heartbeatchoc.blogspot.com Happy reading!

Followers

jom gosip2 kat sini =p


ShoutMix chat widget

Wednesday, June 1, 2011

no more sad stories??

i can't promise u that..hehe
ok..ok.. x buat dah entry sedey2..at least minggu ni eh...okayyy!
i'll try,,hehe

tadi ade org ajak aku jadik bini no.2 die..hahaha
klakar okayy!
tak nak aku jd bini no.2,, bini no satu best sket.. biase papehal, mst si laki akn realize yg his first wife la yg terbaik..
lgpn dlm citer kat tv, biase 2nd wife mengade2..nak itu ini...
hish, x mo la jadi bini yg mcm tu..hahaha
aku nk jadi isteri mithali yg di sayangi si suami yg jugak mithali
ceeewah!! haha
haha utk awk,, cukup2 la sorg..haha (p/s sy tau awak gurau..haha)


sebenarny, aku pn tak plan nak kawin lg.. bukan takde org datang melamar,, tp tu la..x terbukak lagi pintu hati..oppss! aku tak memilih k.. ade org ckp aku yg jual mahal sgt.. in fact, i am not. 
yes, aku mmg jeles tgk kwn2 aku yg dah berumah tangga..but, sbnrny aku x ready lg utk sbrg commitment yg mcm tu..
tp kalau dah smpai jodoh, aku terima je..haha
kita hanya mampu merancang, tp Allah yg tentukan segalanya kan.
apepn focus skrg, nak habiskan degree dlu..
aku rs skrg masanye utk aku pk kan pasal diri sndri je.. x yah dah pk pasal nk jg prasaan org lain..
BOLEH KE MACAM TU??!
hahahaha

No comments:

Post a Comment